برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است میزبان کریم روایتی شنیده نشده از سازندگان و بانیان قدیمی‌ترین کاشی‌های حرم مطهر رضوی نتیجه دوری از نماز نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی وعده صادق؛ عملیات تنبیهی ایران اسلامی نگاهی به جایگاه کار و کارگر در فرهنگ دینی| دستانی که آتش به آنها نمی‌رسد عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است | نیازمند تقویت قدرت اقناع در دولت هستیم نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند
سرخط خبرها

کتاب «مادرانه» تاملی در مقام مادری و فرزندآوری منتشر شد

  • کد خبر: ۲۰۳۵۶۴
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
کتاب «مادرانه» تاملی در مقام مادری و فرزندآوری منتشر شد
کتاب «مادرانه» به قلم محمدجواد نظافت یزدی که به مقام مادری و فرزندآوری می پردازد منتشر و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این اثر به قلم محمد جواد نظافت یزدی در سه فصل شکوه مادری، در کمین مادری و موانع مادری نوشته شده است.

در این نوشتار که حاصل گفتار‌هایی از استاد ارجمند حجت الاسلام و السلمین محمدجواد نظافت یزدی است، با بهره گیری فراوان از تعالیم و معارف قرآن و عترت، درباره مقام و جایگاه مادری به تفصیل گفتگو شده است.

همچنین ضرورت و اهمیت فرزندآوری با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری تبیین شده و اشاره‌ای به برنامه حساب شده دشمن، در خصوص موانع فرزند آوری اشاره شده است. در ادامه به برخی نگرش‌های غلط و رفتار‌های نادرست که ممکن است مانع فرزندآوری در میان خانوادها، اشاره شده و راه حل رفع موانع نیز بیان می‌شود.

در پایان کتاب نیز مجموعه‌ای از تصاویر الهام بخش پیرامون رسالت مادری، فرزندآوری و تربیت فرزند ضمیمه شده است. این تصاویر حاصل زحمات برخی مؤسسات و نهاد‌های دغدغه‌مند در زمینه فرزندآوری مانند نهضت مردمی پوستر انقلاب، پویش ایران جوان، سایت مقام معظم رهبری (بخش ر یحانه)، مجموعه خیمه (بانوان هنرمند انقلابی) و خانه طراحان انقلاب اسلامی است که امید می‌رود این اثر، گامی در جهت نزدیک شدن به سبک زندگی اسلامی ایرانی باشد و برای تشکیل خانواده‌های نورانی که در دامان پر مهر پدر و مادر، فرزندانی پرشمار و صالح تربیت می‌کنند، انگیزه بخش باشد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «مادر واژه‌ای است که در تمام فرهنگ‌ها و ادیان مورد تقدیس و ستایش بوده است. این ستایش بیانگر جایگاه بلند و اهمیت والای این نقش در هستی است. این جایگاه والا تنها نصیب بانوانی می‌شود که با فرزند آوری و تربیت نسل آینده به مقام پرشکوه مادری نائل شوند و شیرینی و زحمت توامان آن را پذیرا باشند.»

کتاب «مادرانه» با طراحی جلد ناصر حسنی، در قطع رقعی و ۲۴۸ صفحه منتشر شده و با شمارگان هزار نسخه با قیمت ۱۱۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی کتاب این انتشارات در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->